Tankar och Känslor

Här om dagen när jag låg i sängen och kollade på när han sov kom det massa tankar i mitt huvud som gjorde mig både glad och ledsen.. Det va länge sen jag kände att jag va välkommen någonstans, oavsett vart jag är har jag inte kännt mig trygg och glad. Men det senaste har jag kännt att jag är mer välkommen hos Jerrys familj än min egna. Jag vet att jag alltid har min far att va hos men vet inte, känner mig mer trygg hos Jerry. Min familj faller samman mer och mer för varje dag som går.. Pratar knappt med min mor och nästan inget med min far heller, jag och Emma har gliddit ifrån varandra på senaste, jag brukade veta allt om henne och hon allt om mig, men just nu känns det som att jag inte känner henne alls. Önskar att saker och ting inte hade gått som det har gjort.

Älskar att jag kan känna mig så trygg som jag gör hos Jerry. Mitt liv har nästan nått botten, utan honom hade jag inte vetat vad jag skulle göra.. Han är mitt liv, mitt hopp, mitt allt.. Älskar dig över allt annat på denna jord, du står mig närmre än vad någon annan gör i mitt liv, och antagligen än vad någon annan kommer att göra. Jerry Assarsson - Mitt liv, Min kärlek. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0